جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

رقم مغانلو برای پرسپولیسی شدن چقدر است؟

  • کد خبر: ۶۰۸۰۲
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
رقم مغانلو برای پرسپولیسی شدن چقدر است؟
رقم مهاجم جدید تیم پرسپولیس احتمالاً جنجال ساز خواهد شد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از موفقیت در باز کردن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه در نهایت عصر امروز قراردادی را با شهریار مغانلو به امضا رساندند.

مغانلو که در تیم سانتاکلارای پرتغال عضویت دارد با قراردادی ۶ ماهه و به صورت قرضی و البته برخلاف نظر کادر فنی پرسپولیس که به دنبال قرارداد قطعی با این بازیکن بود سرخپوش شد.

در خصوص رقم قرارداد مغانلو با پرسپولیس گفته می شود که او برای نیم‌فصل رقمی در حدود ۳ میلیارد تومان از باشگاه پرسپولیس درخواست کرده بود اما مشخص نیست که مدیران این باشگاه چقدر توانستند از این مهاجم بلندقامت تخفیف بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->